Hoe werkt het

Aanmelden

Je kunt een ruimte reserveren door een email te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Geef je contactgegevens en aanvullende wensen zoals gebruik van geluidsapparatuur, beamer, koffie/thee, broodjes etc. Binnen 24 uur krijg je antwoord en worden eventuele vragen beantwoord. De voorlopige reservering wordt zichtbaar op de planning van de website. Na goedkeuring krijg je een definitieve bevestiging. De definitieve reservering wordt zichtbaar op de planning van de website.

Vaste gebruikers krijgen een eigen gebruiksnaam en wachtwoord en kunnen zelf reserveringen doen via de planning van de website. Alle extra wensen, zoals gebruik van geluidsapparatuur, beamer, koffie/thee, broodjes etc. kunnen in de boeking worden geplaatst. De voorlopige reservering verschijnt direct op de planning van de website. Na goedkeuring krijgt je een email met de bevestiging van de goedkeuring en staat de definitieve reservering direct op de planning van de website.

Plannen

Via de planning van de website kun je zien welke ruimte wanneer beschikbaar is. Vervolgens kun je een ruimte reserveren via de procedure zoals hierboven beschreven bij "Aanmelden".

Factureren

Elk kwartaal worden er facturen gestuurd naar de huurders.

Stappen plan

1. Kijk op de planning van de website of de ruimte vrij is
  3. Reservering wordt zichtbaar op de planning van de website
  4. Na goedkeuring ontvang je een bevestiging van de definitieve goedkeuring.
  5. Goedgekeurde reservering verschijnt op de planning van de website
  6. 1 x per kwartaal worden de facturen gestuurd voor huren van ruimtes etc.