BANNER OP WEBSITE DE KOPPELLINCK

Wilt u van uw bedrijfslogo een Banner op de website van De Koppellinck plaatsen? Dat kan. Tegen betaling van een vrijwillige bijdrage sponsort u stichting verenigingsplatform Geffen en wordt uw bedrijfslogo voor een (1) jaar op de website van De Koppellinck geplaatst. De Banner kan worden doorgelinked naar uw website.

Uw bijdrage wordt besteed aan buurthuisvoorzieningen in De Koppellinck. Stichting verenigingsplatform Geffen komt op voor de belangen van Geffense verenigingen en co├Ârdineert De barfunctie samen met Barvrijwillegers. Neem eens een kijkje op onze whisters www.dekoppellinck.nl en www.verenigingsplatformgeffen.nl. Een groeiend aantal Geffense verenigingen maakt gebruik van buurthuis De Koppellinck om te repeteren, te vergaderen of om er een evenement te houden. Ook bezoeken steeds meer mensen onze websites om o.a. Ruimtes te reserveren. De laatste trend is dat kleine Geffense bedrijven ruimtes huren voor workshops, o.a. Peutermassage, en ouders de speelzaal huren voor kinderspeelfeestjes. Stuur uw bedrijfslogo naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en maak uw vrijwillige bijdrage over op rekeningenrubriek. RABO: 1221.29.040. Voor vragen bel gerust met de Voorzitter. Bij voorbaat dank voor uw maatschappelijke betrokkenheid!