Gymnastiekvereniging Geffen

Bewegen/sporten is voor iedereen belangrijk. Bij onze vereniging heb je de mogelijkheid om tegen een geringe contributie aan je conditie te werken.

Kleuters en meisjes/jongens van 6 t/m 12 jaar kunnen op dinsdag vanaf 18.00 uur in sporthal De Geer terecht om daar met leeftijdgenootjes een uurtje te sporten.

Op woensdag vanaf 18.15 uur tot 19.00 uur kunnen meisjes en jongens van 6 tot 8 jaar in de Koppellinck meedoen met Streetdance.
Ben je ouder dan 8 jaar dan kun je daar terecht vanaf 19.00 uur tot 19.45 uur.

Op zaterdagochtend wordt er in sporthal de Geer ook nog geturnd dit is tussen 9.00 uur en 11.00 uur.

Dames en heren kunnen ook op dinsdagavond terecht in sporthal de Geer. De dames zijn actief van 20.00 tot 21.00 uur en de heren doen dat aansluitend van 21.00 tot 22.00 uur. Ook hebben we twee aerobic-groepen voor dames in de Koppellinck. Op de maandag van 18.30 tot 19.30 uur en van 19.30 uur tot 20.30 uur zijn zij daar volop in beweging.

Zoals u ziet zijn er vele mogelijkheden om met leeftijdgenoten gezellig een uurtje te sporten. Kom eens kijken in sporthal de Geer of MFC De Koppellinck!

Je kunt vrijblijvend mee komen doen en ervaren hoe goed het voor je is!

Voor meer informatie kun je ook onze website bekijken www.gvg.jouwweb.nl

Aanvullende informatie

• Soort: Sport